HTML

nyunyi

Néha írogatni is kell :)

Friss topikok

Linkblog

Archívum

2008.01.15

2008.01.15. 18:34 nyunyi

Hát... Egyre közelebb a felvételi :/ Ma kiderült, hogy 2es leszek föciből, hát frankó... Bioszból 3:/ matek 4.... csupa sz*r jegyek, dehát ez van... Suliváltást megszívtam. A napom is elég szar volt... 'A lánnyal' nembeszéltem túlzottan, elpőkészítő halál unalom, és frankón msn-en beszéklgetek vagy 2 emberrel... Aranyélet:) Nem is tudok től sokat írni... Megy a 30Y... Szerintem ma este lelépek COD-ozni egy pöppet, nemártana levezetni az idgességem. TÉnyleg nemértzem, mért írok ide, mint ha sokan olvasnátok:) Hát... Megérklezette a TeszVesz-es levelem, lés egyből fel is raktam első aukciómat. Kötve hiszem, hogy valakinek megtetszene, de ez van. Suliban épp nyelvatn TZ között rájöttem, hogy utálom a telet... Két dolog jó benne, a sielés, meg a kori. Hehh... Ezt a bigyót olvasgatva olyan, mintha totál be deiztem volna(pedig nem)   :P

AMpgy ha valaki szeretne velem msn.-ezni, hát hajrá:)  [szergely82@hotmail.com] NA elég is enniy, ma még írok na Pußi

 

Hát ez gyors volt... Voltam COD-ozni, de az egerem nem működik rendesen,e zért leléptem...  Unalom, zene ésatöbbi. Kémiáznom kéne, de még ráér:) Reggel már éreztem, hogy nagyon cifra lesz ez a nap... -Jééé Oasis:) jajdejó- szóval... kíváncsi vagyok a holnapra, majd leírom:) Ma etsém is gy fog telni mint a többi... vacsi gép+TV aztán gó gó csicsikálni:/ Most is anya bejön oltogatni... najó lépek, nemtom írok-e még ma, na hali!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://nyunyi.blog.hu/api/trackback/id/tr56298705

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása